Söndag, igen .


Guten Morgen!
Då var det söndag igen och imorgon börjar en ny skolvecka, dock bara tre dagar lång för mig.  I alla fall igår var jag först på stan med Mor och fick hem ett par nya converse och en ny skinnjacka.  

På kvällen var jag och bästavän hemma hos Jacob för att först titta på melodifestivalen, där vi helst ville att Salem skulle vinna och sedan titta på Paranormal activity. JAcob har tjatat hur länge som helst på mig och Elin att se den men vi har vägrat dels för att vi är rädda som småbarn och jag vi är rädda. Men vi såg den och snälla låt mig bara glömma det. Klarade i alla fall att sova men vaknade av fotsteg utanför min dörr som visade sig bara vara min mamma.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vet inte om jag behöver plugga något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0