Saalbach del 2 .

Dag 3.
Om jag inte misstager mig borde det vara måndag nu och började med frukost och gemensamskidåkning igen. Man kan säga att början av dagarna alltid är lika, eller nästan. Det som skiljer brukar vara lunchen eller vädret. Vi hade strålande sol och valde att ta en fika paus öven på förmiddagen. Är man café crusing så är man. I alla fall åkte vi skidor hela dagen med sol pauser och avslutade med after ski. Sen var det middag och trötthet som resulterade i kortspel.

Dag 4.
Dag fyra var dagen då vi gick(läs:jag blev tvingad att gå) på carving clinc för mina föräldrar vila lära sig åka carving på ett bättre sätt. I alla fall var läraren rolig och man lärde sig en del, speciellt när det kommer till att åka i en ofrivillig pukelpist på eftermiddagen. Det var plan att gå på picnic men just idag var vädret inge vidare bra så det blev ingen. Efter dagen var jag helt slut i benen och fötterna värkte av pjäxorna en underbar stickande känsla.
Har inte hittat sladden än men det kommer, promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0