Vem tror man att man är ?

Jag hatar folk som pratar skit om andra när de själva är inte är så mycket bättre själva. Men en sak som jag idag kom på är värre är människor som pratar skit om andra plus att de snor saker från andra. Att en människa som först sitter och skriker på sina nära och kära och pratar skit och avslutar allt med att gå in i ens badrum och öppna ens lådor och tar saker och tror att ingen ska märka, vad är det för stil egentligen? 
Kan man inte lita på folk när det ska gå på ens toa utan att de tar saker? 
Det kanske inte är stora saker de tar men även de små räknas. Jag är trött på människor som inte visar respekt som själv säger åt folk att de visar dålig respekt. Snälla rara människor öppna era ögon, det är klart att folk behandlar er illa med tanke på vad ni gör mot dom. 
Och en sista sak, jag vill ha mina saker tillbaka som är tagna från mitt badrum.

Kommentarer
Postat av: TUBA

heej!:D allt bra med dig? Vad gillar du att läsa för slags bloggar? :P

2010-01-24 @ 18:49:33
URL: http://tubas.blogg.se/
Postat av: FANNY

Härlig header :D

Ha en mysig kväll!

2010-01-24 @ 19:29:09
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0