tripp på stan med resultat.

Efter jag varit hos mamma på jobbet så åkte vi ner på stan för att byta mina jeans och lämna tillbaka mina skor. Först bytte vi jeansen eftersom mina förra jag köpte var storlek 25 och för små gissade vi på att jag behövde 25 eller 26 men gissa vad, jag behövde 24. Hur sjukt är det inte att storlekar kan skilja så mycket i samma butik? 
Efter vi bytt de gick vi till Scorett där jag lämna tillbaka mina skor så nu är jag 500 kronor rikare igen. På cross mötte jag sötnosen elin innan jag gick vidare och skaffa mig nya löparbyxor. Mamma är trött på att jag tar hennes. 
Nu ska jag sätta på någon film tror jag. Harry potter 6 kanske. Vi får se. 
Jeans - Cheap Monday 400:-
löparbyxor - Stadium 299:-

Kommentarer
Postat av: Tabita

tack så mycket:)

2010-01-04 @ 21:15:09
URL: http://tabitanilsson.devote.se
Postat av: duvetvem

finfina

2010-01-04 @ 21:38:41
URL: http://hessners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0