Torsdag

Tack underbara Elin som skrev ett fint inlägg medan jag befann mig i skolan. På ett sätt var det skönt att vara tillbaka i skolan dels för att man får rutiner ien och dels för att vi började med våra två softa dagar, halv tio till två båda dagarna. På första lektionen hade vi föreläsning och fick även tillbaka våra FeA prov, MVG stod det på det i alla fall, underbart. Sen var det två lektioner till som var som vanligt eftersom vi fortfarande hösttermin.
 
Efter skolan mötte Hästner upp mig vid mitt skåp så åkte vi ner till T-centralen för en tripp på stan. Vi var ute efter fler av våra bästisarmband, kan visa bild senare och även mer underkläder. Vi hittade två bästisarmband till men inga underkläder. Vi tog även en sen lunch/tidig middag på McDonalds och en chailatte på Espresso House, som vanligt i våra liv. Nu ska jag titta vidare på tv och vänta på att Elin skickar bilderna från idag. 

Kommentarer
Postat av: julia

sv : danke! :)

2010-01-07 @ 19:55:27
URL: http://www.sogay.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0