Never never never again .



Detta var helt klart den allra sista gången jag gick på stan med Madde. Kom hem med lite för mycket igen som jag alltid gör när jag är på stan med madde.. Inte nog med det får jag inte plats med det någonstans. Rackarns. Madde, detta är helt klart ditt fel. Men ändå är jag nöjd med vad jag köpt.
Jag lovar helt klart att jag ska innan den 17 mars rensa hela min garderob för Ellens skull så hon kan ha lite fina Stockholms kläder att visa upp på landet. Eller rättare sagt alla kläder jag tröttnat på. Något speciellt du behöver Ellen ?    

Nu ska jag börja packa och städa med musik på högsta volym. I år ska jag banne mig inte glömma något speciellt inte några skidbyxor. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: ellen

jag behöver allt vad en 14 årig lantis flicka kan behöva !♥

2010-02-26 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0