Monday .


Att titta ut genom fönstret får mig lockande på att springa ut och ta massa bilder och leka i snön precis som i julas i Moholm men istället ligger jag i sängen med begränsad röst. Sen inne i stan är den enda orörda snön den som är på min gård och går jag ut skulle jag drunkna i den. Förstår verkligen inte varför alla klagar över dagens fina soliga och kalla väder.

I alla fall är jag som sagt hemma med halsen, pappa tyckte inte att det var nog idé att gick och blev sjukare innan vi åker till Österrike på lovet. Plus att jag hade sovit så pass lite i natt och jag var envis att sitta klockan 6 och kolla på ishockey.

Nej nu blir det mer te med honung och sen tror jag matteboken kan plockas fram när vi ändå är i farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0