Lista .

Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt såklart. 
Humör just nu: ont i halsen
Favoritgodis: sura nappar.
Är det nåt du absolut inte äter: det finns en hel del men vi kan säga inget så blir mamma stolt över mig.
Kläder just nu: långkalsonger, snobben strumpor och vasa real tröja.
Musik just nu: Kent
Vad sa du senast: "Har vi mer honung"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: jag skulle vilja prova leva på medeltiden, liksom massa snygga riddare, hahahaha.
Fisk eller badkruka: Helt klart FISK!
Hur många kuddar sover du med: Fyra
Favoritväder: Sol och värme eller sol, kyla och snö.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: vän, musik och sololja
Spelar du nåt instrument: Nej, så begåvad är jag inte.
Morgon- eller nattmänniska: Varierar
Sparare eller slösare: både. Först sparar jag för att sedan slösa.
Vem är viktigast för dig: Vänner och familjen och Ellen såklart
Bästa film: The Notebook
Tror du på liv på andra planeter: Jajamän.
Kommer du ihåg din första kärlek: Jag tror jag räknar de mer seriösa och inte 2-dagars chansen i tvåan så ja det gör jag.
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Det är klart.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ah
Ser du på kärleken som ett misstag: Nejdå.
Hur många barn vill du ha: 2 tror jag.
Bio eller promenad: Beror på .
Är du kittlig: hahah, skoja inte.
Snarkar du? pratar gör jag i alla fall.
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? oh ja,
Äckligaste insekten: Spindlar, eller är det en insekt? Annars getingar!!!!
Största svaghet: Envis,kanske.
Det här är jag bra på: Att vara jag ?
Bästa bok? oh herregud finns så många bra. Men älskar Twilight serien.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga.
Vad vill du jobba som? Jounarlist eller helst sportkommentator, haha.
Chips, morötter eller godis? Godis, haha.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? nepp.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?Jag skulle vilja ha ett hjärta eller pussmun på ankeln eller handleden.
Gungar du på stolen? Oftast inte.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Om jag skulle! nackdelen är att jag har lite problem med höjder.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger . Motsatsen till vad jag borde.
Hur många syskon har du? Noll
Vad är du mest rädd för? förlora någon man står nära.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? oh ja.
Gillar du att sjunga? oh ja, men hur det låter.
Anser du att du är stark? vad räknas som stark?
Brukar du sola? Ja.
Vad gör du om du får hicka? Hickar
Snusar du? Usch nej
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? mobilen, vaniljte, kakor och juice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0