Come along with me .

God morgon bloggen!
Gissa vad, jag är fortfarande hemma. Usch så uttråkad jag är, har varit inne sen lördags och inte tränat sen i torsdags vilket har gjort mig otroligt otålig. Imorgon ska jag ta mig till skolan och ta hem i stort sätt alla skolböcker och plugga hela helgen. På fredag har jag friluftsdag men måste nog sjukanmälas eftersom man inte, enligt min far, får gymma om man är förkyld och har ont i halsen.

Vaknade runt halv sex imorse och kunde inte somna om. Är ganska trött nu och skulle gärna sova ett tag till men kan verkligen inte somna om och tro mig jag har försökt.

Nu när jag har ytterligare tid att döda ska jag passa på att byta designen så inom kort kommer den upp. Lite förändring är alltid roligt. Hoppas ni andra som är i skolan eller dylik har en bra dag. Passar på att säga att jag tror jag hade besökrekord igår på denna blogg och hoppas alla nya läsare stannar.
Nu, En kopp te. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0