torsdag

Elin min kära vän klagar på att jag inte uppdaterar för hon är väldigt intresserad av mitt liv. Elin har du någon gång hört talas om en telefon, du vet en sån man kan ringa till den andra och pumpa ut alla information om den andra personens liv när vi bor typ 500 meter ifrån varandra?

I alla fall så har jag idag varit i skolan, började halv tio då de tagit bort våran sovmorgon till halv tolv på torsdagar men jag klagar inte eftersom vi slutar istället två timmar tidigare. Efter skolan har jag pluggat lite matte och annars bara tagit det lugnt. Snart kommer mamma hem med pizzan och jag är så hungrig så det inte är sant,


Kommentarer
Postat av: emma ♡

Tack så mycket, vad roligt att du gillar dom! :-D

2009-09-18 @ 13:53:21
URL: http://emmasgarderober.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0