Måndag

God morgon ! Ligger fortfarande i sängen då jag imorse vaknade upp med ett dunkande huvud och frossa. Efter alvedon och lite till sömn var det bättre men sedan kommer det tillbaka Inte nog med det har frossan gått över till att det är varmt och jag har för en gångs skull fönstret på mitt rum öppet.

Som tur är har min gulliga mamma lovat att komma hem med lunch till mig, finns verkligen fördelar med att hon jobbar 2 minuter från våran lägenhet. Hon har lovat att köpa hem buger king mat i alla fall, hihi jag behöver allt skräpmat idag.

Nu ska jag bläddra igenom kanalerna och se om något bra går. Tror att filmen tretton går vid elva och den kan man ta och se för 100:de gången. Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0