Då vare söndag igen.


Efter småbarnens träning idag mådde jag verkligen inte bra, jag frös och hade ont i huvudet och la mig under min älskade IFK Norrköpings filt och efter en timmes vila och en alvedon mår jag mycket bättre igen.
I alla fall kom jag nyss hem efter att ha kollat på en lägenhet, eller man kan faktiskt säga ett hus för det var ett gårdshus i fyra våningar som man skulle bo i.
Synd att vi inte har de där 7 miljoner kronorna huset kosta för jag hade självklart valt rummet högst upp, vem vill inte ha en våning helt för sig själv? Inte nog med det så från köket gick man ut på en gräsmatta och sedan vidare ut till en pool, haha. Nej nu ska vi sluta drömma om detta hus.

Jag hade tänkt sätta mig ner och börja skriva lite på min review of the movie Chicago eller plugga lite företagsekonomi men just nu har jag ingen ork till något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0