Monday


Nej jag tycker inte om måndagar, speciellt inte att börja åtta och sluta fyra. Inte heller att jag har vaccinerat mig mot svininfluensan och kan knappt röra mig högra arm. Jag har spanska rov imorgon och orkar inte plugga och vet knappt på vad. Helst av allt vill jag sova men jag brukar sova på min högra arm, hur ska detta gå? Jag borde verkligen sluta klaga. Imorgon är dagen inte lång, 09.30 till 11.55 och jag behöver inte vara med på första lektionen eller jo man MÅSTE  komma och ta närvaro när den börjar, suck. Nu tänker jag hämta en kopp vanilj te och resterna av Ben&jerryn från i helgen och några lussebullar ja nu kommer jag bli en glad flicka igen. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0