Söndag

God morgon bloggen! Just nu håller jag på att leta efter mina handbollskläder i röran av kläder på golvet. Har match idag 15.10 mot Huddinge och har samling 13.40 så jag borde sätta lite fart. I alla fall stannade jag hemma igår igen eftersom jag har haft väldigt ont i halsen på senaste tiden så jag hoppades på att vila bort det med te och ja, det fungerade.

Igår var jag även på stan med Mor min och vi handla julklappar till MIG, hahah. Nej men lite till andra också. Fick även med mig ett par leggings till och yttligare en vinterjacka som jag tänkte visa bilder på senare idag.

Nu ska jag resa mig upp ur sängen och sätta fart. Nu taggar vi match!


Om en vecka Ellen då kommer jag, fast det är nog inte så varmt som på bilden...


Kommentarer
Postat av: ellen

På altanen har vi golvvärme och ngn annan värme sak så jag tror visst det kommer bli lika varmt

2009-12-13 @ 12:10:57
URL: http://ellennljungqvist.blogg.se/
Postat av: idaaw

sv: tack snälla du(:

2009-12-13 @ 12:56:50
URL: http://idaawe.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0