Monday finds you like a bomb


Hola bloggen! Nu har jag varit hemma en timme efter skolan slutade fyra idag. Dagen var seg och lång och jag hade flera gånger planer att gå hem eftersom jag börjar bli riktigt förkyld, inte bra. I alla fall fick vi tillbaka våra matteprov på mattelektionen, ett VG blev det på det. Som sagt matte är det värsta ämnet jag vet och om jag lyckas få VG i slutbetyg i det är jag riktigt nöjd.

Nu sitter jag hemma och ska snart värma min Paella, hoppas verkligen den är god så hungrig som jag är kan jag nog äta vad som helst just nu. Vid sju tror jag att jag åker och tittar på min träning, det är ju inte bra att träna när man är förkyld har jag hört.

Nu ska jag maila en riksdagsledamot, skit kul.

Kommentarer
Postat av: Ellinor =)

Tack detsamma :D!

2009-12-14 @ 20:57:01
URL: http://www.ellansblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0