I was born to make you happy

Sådär ja, nu är jag hemma efter både en kort skoldag och en tripp på stan i det underbara vädret med Madson. Efter mina två lektioner letade jag upp min naturkunskapslärare för att slippa gå på den lektionen bara för att få reda på mitt betyg. I alla fall fick jag MVG i naturkunskap och slipper nu göra slutprovet eftersom jag inte kan höja mig. Kan ärligt säga att jag aldrig fått MVG i något natur ämne. I alla fall så kom Madde till min skola och vi åkte ner till stan.
Jag köpte de sista julklapparna, tror jag, Elins julklapp och en klänning till Nyår eftersom jag åker på söndag och kommer hem fyra dagar innan så jag slipper stressen med det. Nu är jag hemma och ska skriva ett engelska arbete och städa mitt rum.

Jag avslutar med en ny favorit låt. Puss och kram

Telephone - Lady Gaga feat. Beyonce
stop calling, stop calling
I don't wanna think no more.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0