Bildbomb 2009

December
Jag fyllde (äntligen) 16 år och firades såklart. Snön föll till jul i Moholm och jag hade klarat första terminen på gymnasiet
November
Skolan gick fort fram och de första kurserna började ta slut. Mina vänner anordnade en födelsedagsfest åt mig-
Oktober
Lillkusinen Ellen kom upp och vi givk på stan och bio, Upp 3D. Sov även hos Elin för tro det eller ej första gången.
September
Värmen höll sig i September även när löven började falla. En underbar höst med vänner blev det.
Augusti
Jag åkte två veckor till Mallorca med familjen och även om vädret inte varje dag var på topp var det underbart skönt. När jag kom hem brun och fin började skolan, första året på gymnasiet. 
Juli
Sommaren var i full gång och jag levde livet med vännerna. Töreboda festivalen med Ellen och åkte liten båt och bara njöt av solen.
Juni
Först hade vi klassresan till Lisebeg som följdes av skolfesten och sist skolavslutningen. Äntligen var man klar med högstadiet. Sommaren hade börjat och vädret var inte det bästa, Eken cup var en lerig historia. När värmen sedan kom blev det mysiga promenader på Djurgården och galna filmkvällar.
Maj
Maj var månaden med alla nationella prov och inlämmningar så skolan var först i alla lägen. När det jobbiga var över firade Elin, jag och Madde det på Maddes land i solens sken.
April
solen tittade fram och det var dags att dra ut i solen och njuta mellan alla skolarbeten. Herregud vad vi pluggade under våren. JAg köpte äen min Nikon kamera.
Mars
För att inte drukna i plugg var jag mycket med vänner och mitt hår började äntligen bli långt.
Februari
Det var skidernas månad. Först var det en vecka i Serre Chevalier, där solen alltid lyser nej vi hade ingen sol inte och sen Romme med Jossan.
Januari
Året började med en nattcup o handboll. Mer kommer jag inte ihåg.
De första månaderna var ganska bildlösa, hade ingen bra kamera och antagligen ingen tid. I alla fall är detta lite av det jag gjort i år. Nu ska jag göra mig i ording. Gott nytt år bloggen min och alla läser, vi ses 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0