Året var 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det gör jag varje år. MAn blir äldre och gör något man inte gjort tidigare. Jag älskar att prova nya saker. Shuffelboard spela jag för första gången i år.
2. Höll du några av dina nyårslöften? JAg är inte den personen som gör upp några löften för jag vet själv att jag endå inte kommer att hålla dom. Det är roligare att ta allt som det kommer. Dock hade jag och min kompis en lista som vi nästan uppfyllde.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej så roligt har vi inte haft det i år. 
4. Dog någon som stod dig nära? Nej inte detta år.
5. Vilka länder besökte du? Spanien och Frankrike. Vänta jag landade i Italien när jag skulle till Frankrike.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Närhet.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det finns många dagar att komma ihåg som 9 Juni, 17 Juni, 2-4 Juli är några utvalada med minnen i.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag vet inte riktigt vad man ska kalla framgång i mitt fall men kanske att jag klarade nian och kom in på gymnasiet jag ville eller att jag vågade ta risker.  
9. Största misstaget? Även om det jag tänker på kan tänkas som ett misstag så ångrar jag inte en sekund av det, det var kul så länge det varade brukar man säga.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småförkylningar här och där
11. Bästa köpet? Nikon D60, helt klart.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och antagligen mat..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina underbara vänner gör mig alltid glad så allt i år har gjort mig glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Jag skulle kunna göra en egen lista med låtar från sepciella tillfällen under 2009 men några är Sexy Bitch - David Guetta, Goodbye - Kristinia DeBarge och Lovegame - Lady Gaga
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare måste jag säga. Fast det går alltid i perioder men i stora draget har det varit ett glatt år.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ägnat mer tid.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Litet på vissa personer mer än vad jag borde gjort.
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj och min närmaste släkt på mammas sida i Skövde.
19. Blev du kär i år? Jajamänsan !
20. Favoritprogram på TV?  Gossip Girl, Desperate Housewifes, Grey's anatomy och One tree hill
21. Bästa boken du läste i år? Jag har läst många böcker detta år men twilight-serien är nummer ett.
22. Största musikaliska upptäckten? Konsert mässigt måste det varit Töreboda festivalen med Ellen annars är det att Elin inte kan sjunga, haha. 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? iPod högtalare och en rosa tårta.
25. Något du önskade dig men inte fick? En iPhone eller ny dator
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var på resturang med min familj och några kompisar. De andra kompsiarna firade mig två dagar innan med middag och fest.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det säkert. Som jag nämnde innan kanske ägnat mer tid åt vissa personer och mindre till andra.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lovisas-stil?
29. Vad fick dig att må bra? Alla underbara vänner och självklart mina och Elins galna kvällar, memories.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Taylor Lautner, grrr
31. Vem saknade du? Svårt att säga vem , finns många av olika orsker.
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, herregud. Jag har träffat många människor i år och de flesta har varit underbara. Har till exempelt börjat en ny klass med nya människor som är olika mina gamla klasskamrater. Jag ser det mer som det underbara har VARIT att träffa nya människor än att vissa är bättre.
Det där är lite av mitt år. Senare tänkte jag lägga ut bilder från året, har så sjukt många som betyder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0