23 december

När man är på landet glömmer man bort omvärlden ! Tror seriöst att det är något med denna väldigt lugna och döda miljö som gör mig trött och glömmer saker, läskigt. I alla fall idag så tog vi min nikon D60 och åkte till Perstorp, mormors hus som hon växte upp i, för att ta några bilder. Mamma har en vison om nästa års julkort med mina fina bilder(då ska det stå vem den underbara fotografen är). Efter vi tagit bilder där åkte vi till Morfras grav och satte lite ljus och tog lite fina bilder där. När vi kom tillbaka till mormors hus så satte jag på mig täckbyxor, vantar, mössa, jacka och uggs och sprang ut och lekte i snön med lilla Ellen. Man blir aldrig för gammal för att leka i snön. Vi rullade ner för backen, ålade oss, kastade oss och ja blev fem år igen. Till slut började vi frysa och satte oss och spela tennis spel på Ps3. 
Nu sitter jag med ett glas julmust och popcorn och kollar på Bingo lotto. Ha en trevlig kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0